Snabbis

Posted on 7 april, 2011

0


Ja. Here we go again. Då var det 47634 dagar sen sist. Det har hänt lite grann ändå på dom dagarna:

  • Jag har skrivit högskoleprovet
  • Jag har fyllt år

… okej, det var bara det. Båda dom här sakerna är saker jag egentligen inte vill prata om. Men eftersom jag värdesätter mina läsare, alltså dig, typ mer än livet självt så tänker jag göra det i alla fall. Dock kortfattat.

Högskoleprovet var ett stort skämt. Inte bara för att det gick extremt himla skitkasst. Det räcker inte med det. Nej, jag skrev det i Sveg. I frikkin SVEG. Det är på riktigt världens ände, inget är bra med Sveg. Inget alls. Jag hatar Sveg. Och jag hatar högskoleprovet. Och ”hotellet” vi sov på. Och ”kebaben” vi åt. Och så vidare i evighet, amen.

Att fylla år är antagligen det jag gillar minst på hela året. Det är inget jag ser fram emot. Det är värre än skolstarter och dålig lön. Det är nog värre än allt. Nu låter jag som en bitter gammal gubbe, men så är jag en också. Uhh.

Posted in: Uncategorized